Fet jävla ångest.

Vet fan inte vad jag ska ta mig till ?
Hoff vad less jag är på att allt jämt ska skita sig.
Och jämt är det tydligen bara mitt fel.
Jag förstår inte, kan andra aldrig göra fel eller ?
Nåväl . . .
Fan vad frustrerande. . . sen vet jag väl inte direkt vad det är för fel jag nu
gjort. . . men antagligen något när man blir ignorerad :(
Förlåt är väl det enda jag kan säga. . . ?
Och att det spårar lätt på fyllan....


Jaja , nog om det. . .
Hoff...:(

Börjat bära stuffs till lägenheten :)
Ska bli grymt skönisti att få flytta in helt och göra sig hemmastadd :)
Fick även lite saker på köpet som var grymt snygga ! :)
Tack för det ! :)

Haha var och rensade i mamis förråd, och jag HITTADE MINA SAKNADE SKOR!
Vet ni vad jag gör ?!?
Jag börjar asböla ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ja , mina skor är fan mitt allt ! Kanske nu inte mitt allt...men i prylväg...ja ni hajar!
Jag blev helt till mig.
Mamma och Mimmi skrattade åt mig :P

Även fått hit papis katt, så söt !
Lilla Skräp Johan!
Han är just nu hos E och E.....jodå..

Skräpis , så söt ! :D

Nåniin... . mer då ?
Jag vet inte ? Allmänt nere och lite sådär småledsen osv osv osv...

Tack alla fina vänner för att ni finns och ställer upp! :) <3<3<3

Speciellt tack till mamma, Mimmi och Kalle för allt ni gjort och gör för mig just nu!

<3<3<3

jaja men ska väl fortsätta med att dra några koppar kaffe och röka...
kanske läsa lite...kanske öhm...jag vet inte.
Tycka synd om mig själv.
Sånt får man faktiskt göra ibland !

MEn att.. PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0