Deppat på kvällskvisten.

Ja ibland blir det så . . . vet inte varför.
Just nu vill jag bara flytta in i mitt nya hem...
känns ju fan jobbigt att bo hos någon annan. . .
Känns som att man tränger sig på ju , , ,
Men är glad över att jag får bo här hos Mims och hennes mami ett tag iaf.
Tack tack <3
Guld värda.

Håret är väl egentligen bra,
men topparna vill fan inte bli bra....
dem har blivit ljusare ....men inte så som dem ska vara,,,

Kanske försvinner det mesta när tinko fixar det ;)

ÖHM mer då..?

Nä jag orkar seriöst inte...
Min "vara för mig själv några veckor period" börjar komma....
Gaaaaaaaaahh...

HOff...................

Nu ska jag röka en cigg...

Höres imorgon.

På återseende !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0