Dagens sista..

Fjantiga inlägg.
En lista igen va. Dem är ju svin roliga att fylla i :P HAHA

Personfakta:
Namn: Sofia Kristina Huru
Kön: Kvinna
Ålder: 23
Längd: 170
Smeknamn: Kicki, KikZon, Hasse, Jonsson, Piika m. m m.m
Hårfärg: Nå det ska vara blont. . . .
Ögonfärg: Nå blågröna tror jag.. men färgen skiftar efter humör ! HAHA det är sant!

Har du någonsin:
Ätit sushi: Men ja , storebror lurade i mig det i Sthlm i somras, NÄR JAG VAR BAKIS! Blä:P
Stått på scen: Men självfallet! ! ! Estetisk fördjupning i mitt hjärta !
Varit ihop med någon som varit otrogen: Men ja, tyvärr. . . Tydligen dög jag inte :(

Klättrat på berg: Nix inte det.
Sett vita huset: Joo....på tv. haha

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt of course !
Spets eller satin: I have no idea !
Svart eller rött: Svart så klart !
Regn eller snö: Snö.
Rosor eller tusensköna: ROSOR ! ! ! :)
Vår eller höst: Vår så klart, brassa skoter !
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Gillar och gillar ? Vad ska man kalla det? ;)

Vet den om det: HAHA, jag tror det ? Vet du ? ;)
Vad tittar du på hos en man: Ögonen! Personligheten är ju också ganska viktig...och så asset så klart ;)

 

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Yes !
Kommit sams med dina föräldrar: Jodå , faktiskt, för en gångs skull :)
Bråkat med en kompis: Nopes, tacka fan för det !

Gillar du att:
Ge kramar: HELT KLART!
Ge massage: Jorå ;) Om jag får något tillbaka vill säga ;) Hahahaha
Gå promenader i regnet: Men nä ?!? Finns det nån som gillar det eller ?

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Festade och härjade i Sthlm.

Svär du för mycket: Men ja som fan !
När duschade du senast: Förra året vid denna tid ! HAHAHAhaahhaahhas
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Nå svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen låt faktiskt-.....Men hör tvn i bakgrunden.

Vad är bredvid dig just nu: Bredvid ? Hoff en massa stuffs... orka.


Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Öhm....det är en sån där sak som sitter fast i väggen.
Vad var det sista du åt: ravioli :P HAHAHAHA
Vem vill du spendera resten av ditt liv med:? ? ? ? K N A S I G F R Å G A !
Har du en lavalampa: Nå inte det....
Hur är vädret just nu: Kallt! Minus 13 tror jag det stod...Värm mig ?!? HAHA ;)
Vad gjorde du igår kväll: Svamlade med Mimsan <3
Vem pratade du sist med på telefon: Hmmm ? Tror det var mami som ringde faktiskt :P
Vad gör dig glad: Mina vänner och min familj! Och lite till.. haha

Vart skulle du vilja åka: Typ utomlands :P Aldrig varit. Inte på något varmt ställe iaf.. :(

Vill du ha barn: NO COMMENTS!
Vad ska dom heta: NO COMMENTS!

Jaja det var det . . .

Nu ska jag skeda med Mims ! <3

Höres imorn!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet den om det: HAHA, jag tror det ? Vet du ? ;)



F.S ?? ;D

2009-03-26 @ 12:48:01
Postat av: Kicki

hahahaha hemligt nönting ;)

Ja jag tror ju det.

2009-03-26 @ 13:27:08
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin kille dära, såra honom inte ;D

2009-03-26 @ 19:57:22
Postat av: Kicki

Skulle jag aldrig göra !

2009-03-27 @ 01:29:21
Postat av: M

"Gå promenader i regnet: Men nä ?!? Finns det nån som gillar det eller ? "



Ja kicki, jag tycker faktsikt om det ;P Förut brukade jag och hannah gå ut o promenera när det regnade och hoppade ialla vattenpölar som fanns! Super kul!



Och jag och Evelina älskar ochskå när det regnar, vi brukar gå ut och ställa oss o låta allt vatten ösa ner över en! HÄRLIGT SOM ATTANS! (:



Puspuss ´<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-27 @ 10:57:39
URL: http://mimmidunback.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jaja men Mimmi du är ju lite kahba :P

Så det säger ju allt ! :P haha



Love you anyway! :)

<3<3<3

2009-03-27 @ 16:29:34
Postat av: M

oj några bokstäver i vissa ord skulle inte med, men du förstår nog vad jag menar ändå :)

2009-04-01 @ 02:03:37
URL: http://mimmidunback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0