Tiden går fort...

när man har roligt :P

Inte orkat sitta vid datorn nåt under helgen..neee har ju haft annat för mig :)
Haha.
Kom hem i fredas.
Drog lite vin, var till Gullis och käkade tårta, åkte hem,
blev på lyset , gick på mommas, gick hem och somnade :P
HAHA.
Sov ensam gjorde jag inte heller, mysigt nönting. ;P

Nåväl...Grattis till Elin och Erik som blivit föräldrar :)
Kan lägga in nån bild när jag kommer hem :)
Så fin liten unge ! :)

Mer då ?
Hälsar på mami och Kalli. Och mina små babusar :P
Jag åker iväg igen imorn. . .
Imorn är även den dagen då jag ska sluta röka ! :P'
Får se hur det går.....
Hoppas på att få gå upp i vikt iaf ! :)
Börjar lessna på att gå upp nåra kilo, sen gå ner kilona igen...
Min ämnesomsättning måste vara jävligt hög :P

Jaja nu har jag skrivit av mig lite :D
Slänger väl in nåt inlägg när jag kommit hem ....


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ingen du känner ändå

Fan alltså, passa dig för att önska dig det! Sen jag slutade röka (för 1 år sen) har jag gått upp makalösa FEMTON kilo! :-o Och dom jävlarna sitter som sten. Nästan så jag överväger att börja blossa igen bara för det...

2009-06-09 @ 11:13:22
Postat av: Kicki

Jojo men nu är det ju så att jag har rätt svårt för

att öka i vikt. .

2009-06-11 @ 16:01:33
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Samma som innan...

Mmm... Jag hade samma problem jag med, DÅ. :-/

Men nejdå, jag är inte aaalls bitter...nädå. Bilringarna kommer säkert till nytta dom med en vacker dag! ;-)

2009-06-11 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0