lalalalala

Hur ska vi orka summera detta ? ? ? :P
Jag vet inte ens om jag is :P

Har iaf haft en helt fantastisk underbar festival!
Tack till alla underbara vänner som gjorde den lyckad :) Och
ett stort tack till Lena och Janne som fixade armband åt mig <3<3<3

Lite små onödigheter hann vi väl med :P
Men det är ju standard.
Ett band, Takida, som jag ville se, hann jag väl bara kika på
i cirka tio min en kvart, innan damen tappade andan och svimmade.
Efter kom Hannah. Åh det är guld värt det du gjorde för mig hannah! :)
Tack!

Jag och Hannah efter
vår lilla svimningsattack.

Nånå. Sen har jag även blivit anklagad för att ha
humm spöat 13åringar?!?!?
Även om jag nu är ett
Psykfall som vissa påstår
så sjunker jag inte så jävla lågt och går på
någon som är elva år yngre.Nej nej.
Egentligen borde man väl iaf få en ursäkt,
eftersom jag hört att ni spridit runt på stan något som inte är sant.
Men det lär jag väl aldrig få......nånå
. Man kan inte få allt.

Slänger in nån enstaka bild bara :P
Resten finns på Facebook ;)




Som vanligt klickar man på dem för att dem ska bli större :D

Jaja...
Nu ska jag trycka i mig käk !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha snyggt sådär med cola flarran i handen :D

2009-07-01 @ 16:40:42
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men Eve , du är alltid snygg ;)

2009-07-02 @ 12:40:36
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: hanna eriksson

jag såg dig på festivalen på marken med 3 vakter och du skrek och var galen,vad hände sen?

Försökte prata med vakterna men dom vägrade släppa dig..

2009-07-04 @ 13:07:42
Postat av: Kicki

hehe :P ja dem förde mig till arresten :P

Men inget jag vill prata om :D

2009-07-05 @ 16:06:37
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0