ja hej....

Återigen är jag på väg från denna stad.
Rätt skönt ändå.
Skönt att komma bort. Skönt att lämna allt och inte behöva bry sig längre.
Helt klart.

Var hos älskade Mami igår och hälsade på :)
Träffade Kalli och mina två små babusar ;)
Härligt.
Tog faktiskt nån bild också för ovanlighetens skull :)


TarZan och SnooZie <3 <3 <3


Jag och världens bästa mamma !
Jag älskar dig! Du är min dag, min natt, mitt allt.
Det är du som får mig att kämpa, det är du som gör mig glad,
du ger mig all den kärlek jag behöver! ! ! ! !Tack för att du finns älskade mamma!
<3 <3 <3

Nåväl. Nu ska jag kolla packningen igen...dra en kopp kaffe, dra nåra bloss,
och sen drar jag från den här stan !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling på mig blogg

Jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0