höhöhöhö

Sitter här och filosofi...äääähhh jag kan inte ens
uttala ordet jag har på tungan! :P
höhöhöhöhöhö

Vafan....nån som vet nå bra låtar man kan
ladda ner ? :)

Less på all jävla skitmusik som jag har. . .
Folk som satt in låtar när man haft fest osv osv...
Inte riktigt i min smak om man säger så. . .

Mer då ?
Jag har solat som fan i veckan :)
Det märks för en gångsskull!
Brukar fan aldrig få färg...eller jo, men det brukar ta tid.. .
jaja intressant....öh nä...

Hoff....och nä jag har fan inga bilder heller....
kan lägga in nåra gamla skitbilder ni kan glutta på om
ni nu känner för det. . .


1. Jag med svart hår :D
2. Jag och Janne åker ambulans :P
3. Tobbe aivan hullu ! :)


1. Jag och bästaste Gullis<3
2. Janne grillar :P höhö
3. Pyjamasparty hos Gullis förra sommaren :)



1. Tobbe och Jag :)
2. Jag kom just ur ugnen.
3. Bästaste Mims och jag. <3


1. Jag och Gullis är på fööööööllllllllaaan!
2. Kicki kräks av äckliga lukter.
3. Vi två <3

Nåniiinnnnnnn....nu is jag fan inge mer.
Ska dra en rök och tönta mig vidare....

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0