Hohohoho.

Jaa...jag fick höra att jag har en helt egen mapp
på en viss dator :D *Stolt nönting*
Jag känner mig nästan hedrad :)

Nåväl.
Vilken helg alltså ! På fredan var jag med
Mims mami och papi och Ullis på
Mimmis utsläpp, glädjetårar nönting ! :)
Sen bjöds det på grillat och alkohol ;)
Mimmsan for på klassfest och
jag och Ullis drog hem till mig :)
Jag skulle på krogen....men däckade istället :P
Kramades lite med datorstolen och så där ;)

Lördan var det väl fest igen.
Kul kul :)
Dock ska en viss person sätta sig och sluta utmana ödet.
På sant.

Nånå....har väl nåra bilder :P
Dock är dem flesta suddiga....så lägger bara in nån enstaka...
Enjoy!




Nåniin det var det :)
Vi hade faktiskt trevligt ! :)

Sen tänkte jag lägga ut en fin bild på mig till er
som klagat på att jag jämt är naken :P
Varsågoda!

höhöhöhöhöhöhöhö
Tina är rätt snabb med kameran har jag märkt....

Nåväl..nu ska jag göra annat...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0