Fullt upp!

Ja , jag har haft fullt upp i helg :)
Alldeles nykter har jag också varit :)
Skönt!

Midsommarafton var jag chaufför åt Lippe.
Men det har jag väl redan berättat ...nåväl..
En rolig grej bara...
Vi blir stoppade av snuten:

Farbror Polis: Jaha, körkort tack. (Jag sträcker fram körkortet)
Farbror Polis: Jaha, har ni varit på hembygdsgården ?
Jag hinner inte svara, för Lippe kommer med det bästa!

Lippe: Nä, vi har varit och knullat!
Farbror Polis helt ställd: Och vart ska ni nu ?
Medans jag blåser hinner Lippe flika in igen:
- Vi ska och fortsätta knulla, hurså?!? (Sviiiiiiiiiiiiiiindrygt)

HAHA! Jag kan knappt blåsa för att jag skrattar så mkt! :P
Sen går polisen och kollar bak på bilen sen kommer han
fram igen och säger ganska surt:
- Ja, det ser bra ut, åk nu !

HAHAHAHAHA! Ja, vi höll ju på dö i skratt ! Dem behöver
fan inte veta var fan vi har varit och vad fan vi har gjort.
(Vi var INTE och knullade)
Så hädanefter ska jag börja säga så om dem frågar :P höhö

Hoff, mer då ?
Var förbi Elin och Erik igår igen :)
Fick mata lilla underbara Thindra ;) Såååååååååååååååå fiiiiiin!
Jag dör! :)

OCH HÄR SKULLE JAG LÄGGA IN BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MEN HORGREJEN FUNKAR JU INTE!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu is jag fan inte skriva mer.
Hej då !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0