.............

Hej alla vänner och icket vänner! :)

Nu är jag tillbaka igen , efter nåra dagars bloggtorka :P
Ni har säkert saknat mig som fan :P eller inte...

Nå att va hettere....Inte har det hänt desto mer.
Var svin förbannad i tisdags av olika anledningar,
och skakade som ett jävla asplöv för att jag var så jävla arg.

Hujja...ikväll har jag varit hos Mims mami och druckit lite
kaffe och hämtat Mims bil.
Ska nämligen vara chaufför hela långa helgen :)
Nice!
Och Mimmi!
Nu jävlar kommer du hem! ;)<3

Men vafan...! Går icket att lägga in bilder....



Var även till Gullis och drack lite kaffe och surrade bajs :)
<3

Nu tänkte jag umgås med mina bröder ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0