Börjar bli trötter...

Jo lite smått.
Ska upp tidigt imorn, och hälsa på Elin, Erik
och lilla Thindra :)

Jaha och här tänkte jag lägga in en söt bild på
Thindra, men fortfarande funkar det inte att
ladda upp bilder...
Börjar ju bli less.. . .


Sen ska jag till Mims mamma och så ska vi
åka ner till Jukkas och kolla läget.
Sen senare mot kvällen ska vi och äta
grillat och sånt där nere i Jukkas.
Dem ska väl dricka, men jag ska hålla mig nykter.
Jag är bra :P

BTW!
Jag har köpt ROSA jeans idag! :)
Bara för att störa folk och bara för att
rosa inte riktigt är min färg och för att sticka ut såklart!
Yes! :)

Nånå...kan bli lite småtråkigt att
bara läsa massa text utan bilder...
Så jag sätter punkt.

Vi hörs!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0