Sovdags.

Ja det är väl kanske lika och krypa ner under täcket
och dra sig en liten vila ;)
Kollat nån film på sexan, men den hade jag ju sett
så den var inte så himla bra....öh ne.

Gullis skulle väl komma förbi imorn med lilla
baby Denize :) Roligt med babysar :P

Mer då ?
Jag vet inte. Jag har inget på hjärtat nu för tiden :P
Nä men att det kommer väl :D

Har varit helt ensam, hela dan.
Fy fan vad skönt!
Detta behövde jag :)
Lillebror är hos far och storebror är ute på äventyr tror jag.
Skönt att vara ensam och bara tänka på sig själv. hehe
S e m e s t e r kallas det också :P
HAHA!

Nä men, mina bröder är mitt allt. Jag älskar er!<3<3<3<3


Är sommaren över nu eller ?
Var tog solen och värmen vägen ? :(
Voi voi ....
Trist att vi har sån kort sommar....

Får åka neråt i landet här inom en snar framtid ;)

Nä nu ska jag koka lite mer te, och sen sova!
Natti natt !

På återseende!

Kommentarer
Postat av: susanna

du kan åka hit :P här har det varit varmt ett tag nu fast idag har det börjat regna lite..

2009-07-06 @ 23:08:11
URL: http://susannalaitila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0