Sannigen svider.

Sanningen svider alltid.
Blev visst avstängd. Men bloggen är nu åter öppen.
Härligt!

Vaknat för ett tag sen.....
Hade massa sms igen....
Alltså...vad är det för fel på folket i den här stan egentligen?

" Ta hit din syster som är så jävla cool"

Men snälla!
Denna människa stod utanför krogen igår och bad min
bror ta mig dit ...för att hon ville slåss?
Dessutom var det en äldre dam med barn osv osv osv
Alltså vad är det här?
Jag slåss inte. Jag gillar inte slagsmål. Men går nån över gränsen
så kan det hända att nävarna kommer fram...

Småless på folket. Skönt att vara borta nån månad :)

Nu ska jag till dubbel E och ta med lite saker :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha så du har också fått bloggen låst, alltid lika skoj med folk som inte har nåt att göra på sin fria tid ;p

2009-07-23 @ 19:24:15
Postat av: Kicki

Haha :P ne det kan inte va lätt att inte ha något liv :P

2009-07-23 @ 19:33:53
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: brandy

vaaa,, vad har jag nu missat?? varför blev du avstängd för?? är du för groooooov i bloggen lr? HAHA

2009-07-24 @ 06:38:35
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0