Morning!

Nog kan man ju överdriva mycket i sitt liv.
Men när man går över gränsen och drar in oskyldigt folk
då vet jag fan inte vad det är som är fel där uppe ? ? ?
Man kan ju inte bli annat än förbannad!


Nå nog om det....


Gullis ringde och väckte mig :)
Hon och Sanna ska komma förbi sen en sväng.
Sanna är så söt ! :)
Kicki , Kicki , Kicki, Kicki ska va med överallt :)
Jag gillar den där ungen :)


Hehe, jag förstår inte hur jag resonerade när jag var "ung"
jag hatade barn och skulle minsann aldrig ha några.
Men nu!

Bäst du sätter dig, dem är ju hur söta som helst :)
Träffade lilla Tim på stan igår också.
"Kocko, Kocko kom nu"  naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!
Sen hade han frågat efter mig hela tiden i bilen :P
"Var e Kocko, Kocko hemma"

Idag känner jag mig GLAD :)
Nu ska jag dricka kaffe.


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tacktack , men jag hade hellre haft tunt rakt hår :)

2009-07-08 @ 16:24:27
URL: http://sannaallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0