Lite att göra...

Hittade denna...kul som tidsfördriv :D

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.

Namn: ErikLuleå
När fyller han/hon år?: Ingen aning
Vart träffade du han/hon?: nå på luuuuuuunar :P haha
Hur är han/hon som person?: Söt och rolig :P
Tycker du om honom/henne?: inte vet jag :P känner inte honom desto mer.. hahah
Beskriv honom/henne med tre ord: Söt, rolig och charmig ;)

Namn: Kevin
Är ni bra vänner?: Njaaaaa njeee...inte vet jag :P
Kan du lita på han/hon?: hohohoh neeee...
Har du kysst han/hon?: näääää
Hur länge har ni känt varandra?: ingen aning....
Beskriv honom/henne med tre ord: Full, berusad och tankad :D

Namn: PMP
Är personen viktig för dej?: Viktig vet jag väl inte, men det är en vän :)

Namn: Hannah Rudholm
Hur länge har ni känt varandra?: inte så länge :P
Har du kysst honom/henne?: Haha nä :P
Kan du berätta hemligheter för personen?: Men ja! Helt klart!<3

Namn:Oja
Är ni släkt?: Nix
Hur är han/hon till sättet?: Rolig :)
Känner du honom/henne bra?: Inte vet jag ? Men tycker vi är bra vänner iaf :)

Namn: JeppZon
Hur gammal?: 19 tror jag ?
Bor?: Kiruna
Hatar du personen?: Nääää!

Namn: Mikko
Har du kramat henne/honom?: Yes
Har du sett personen full?: Jorå ett antal gånger :P
Är personen äldre än du?: Jepp!

Namn: Mange Bollnäs
Är han/hon vacker?: som få!
Minne av personen?: hoho, finns många ;) Bland annat från triangeln där jag bodde förut ;)
Har du hennes/hans msn?: Nääää

Namn: Ea
Står han/hon nära dig?: Nja nära och nära vet jag väl inte :P
Har du kramat personen?: Jorå ! :P
Har du varit förtjust i honom/henne?: hahahah kanske det kanske ;)

Namn: Emil Flygare
This or that:
[ ] Ful Fin [x]
[x] Glad Sur [ ]
[  ] Flicka Pojke [x]
[ x] Vän Kärlek [ ]
[ ] Tråkig Rolig [x]


Namn: Marro:)
This or that:
[ ] Ingen kommentar Snygg [x ]
[x ] Flicka Pojke [ ]
[ ] Gammal Ung [x]
[ ] Oskuld Pippad [x]
[x] Svensk Icke svensk [ ]


Nåjo det var det.....
Hade jag något att göra i sisådär fem min :P
Nu ska jag börja städa :P höhöhöh

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Nämen där fick jag minsann syn på ett väldigt bekant namn :)

2009-07-10 @ 19:36:40
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

hehe :)

2009-07-11 @ 16:51:03
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0