Ja nå godmorgon!

Solen skiner i vanlig ordning :)
Tänk om man kunde skriva ner det varje dag :)
Vilken fröjd! :)
Appropå Fröjd, så umgicks vi igår :)

Pratade gamla minnen och sånt där trevligt;)
Bland annat om vår lilla "klubb" eller vad man nu ska
kalla det.
HAHA.
BrandSlangsMaffian AB
hohohohohahahahhahahahaaaahaha....
Inget jag kommer gå in på :P

Alldeles för sjuka grejer ;P
Sjuka grejer man gjort på fyllan ;) voi herra!

Sen kom Anki:) Vi snackade bajs och så där.
Plockade upp storebror.
Sen kom vi på att vi skulle dra nåra biror.
Så in på systemet och sen dricka öl :)
Jag drack inte så många , ingen bakis idag :)
Nice nönting ! :)

Fröjden och Nikita
och så jag och Anki :) <3


Idag då?
Vi fick nån cool idé om att åka till Norge och fiska,supa och tälta,
sen kom vi på en ännu bättre idé och åka till Anojärvi och hyra stugan där ;P
Men jag vet inte....om det går att boka med så kort varsel..
Annars får det bli en annan gång och så gör vi stan osäkert istället :)

Nä nu ska jag halsa i mig mer kaffe !

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0