Hallå där!

Är i full fart med och tvätta mina kläder :)
Det är när man tvättar man börjar fundera på vars fan
resten av alla kläder man äger tagit vägen ? ? ?
Stort jävla mysterium :P
Dem kommer väl fram nångång :P

På lördag tar jag flyget till Sthlm :)
Nice! Sen bilar vi till Gävle och sen ner till Sthlm igen :P
Sen kommer Hanko :P Och efter nån dag drar vi vidare till Gbg :)
Härligt!


Hannah och jag tidigare idag:P
Slitna och lite små irriterade på skrothögen :P

Mer då ?
Nå jag vet inte.
Längtar bara till lördag, så jag får komma bort från den
här jävla hålan.

Kan ju passa på att lägga ut lite bilder :)
Hannah har fotat några av dem :P




Nåväl..nu ska jag ta en kopp kaffe och vänta på att
den sista maskinen ska bli klar :P

Återkommer väl...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh verkligen snygg diskbild, är inte alla som får till den minen när man står och muttrar med händerna i smutsvatten.

2009-07-22 @ 23:57:48
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe man måste ju göra det bästa av situationen ;P

2009-07-23 @ 15:56:58
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0