Grannar?

Börjar bli jävligt less på grannen bredvid.
Hörde nyss hennes samtal med någon annan...

Enligt henne så får man inte ens ha gäster ????

"Det kommer och går folk hela tiden"

Men herreminjävla gud ! Man måste väl få röra sig ? ? ?
Hoff....fantastiskt hur man kan vara...blä!

" Jag har en ängels tålamod"

Jag börjar bli såpass jävla less att jag snart knackar på hennes dörr och
frågar hur fan hon vill att "hyresreglerna" ska vara ?
Ska man vara tyst som fan och aldrig få ha gäster? ?

Nog fattar jag väl att hon är gammal och gaggig och behöver lugn och ro.
Men vem behöver inte det ?

HOFFFFFFFFFFFFFFFFF!
Jävla konstigt att ingen annan granne har gnällt??

Det är ju så "tunna" väggar.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0