Åter hemma.

Lång dag :P Men ack så rolig den varit :P hehe
Varit med LillSanna och Gullis på Leklandet :)
Faktiskt ganska kul var det :P
OCH JAG VÅGADE ÅKA den läskigt branta rutschkanan :P HIHI

Och så har baby Denize också hälsat på :)
Riktigt söt liten flicka ! :)

Synd att bilderna blev så suddiga :P
Jag är rätt darrig av mig :P

Åhh man blir riktigt babysjuk när man håller i dem söta små liven!
Och så luktar dem så gott ! :)

Även varit in på akuten. Haft ont som fan i bröstet.
Visar sig vara revben som fått sig en och annan smäll. :(
Blir vila nu nån vecka......

Nåväl...nu ska jag fortsätta kolla runt....

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de Liams lillasyster?

2009-07-08 @ 10:41:18
Postat av: Kicki

åh herregud....

2009-07-08 @ 13:11:50
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0