19.01

Råkade visst somna om igen , nu kommer jag
verkligen inte kunna sova...
Nå...är huvudet dumt får kroppen lida :P
Blev inte att städa heller....ingen bokning av tvättstuga heller..
Hoff :P

Vi tar det imorn :P

Yes, jag gillar att skjuta upp saker och ting :D

Min babu har damp och jamar och springer omkring
som något annat mongo.
Han gillar Micke och Niklas sockar extra mkt :P
Micke brukar vara svin sur för att hans sockar jämt är borta :P
HAHAHAHHAHA
JAg tycker bara det är kul :P Brukar se när han hämtar
sockarna, men jag is inte säga nåt :P HAHAHA evil ;)

Jaja tänkte bara slänga in nåt onödigt inlägg....
Nu ska jag ta en dusch och sen hälsa på Tinkovinko :)
Och sen vidare till Hannah :)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0