03.24

Är klockan.
Vi är vakna. Pigga som få :P
Har fan promenerat hela dan känns det som :P
Fram och tillbaka hit och dit :P
Tillochmed katten blev slut och slocknade när vi
förde hem honom :P

Degis är trött :P

Nu är vi hos Hankos broder igen. Tänkte natta här i natt . . .
Vi ska väl kika nån film som går på tv nu, duscha och dricka te :)
Har lite bilder från idag också. . . men dem lägger jag ut sen när jag är hemma
igen :P

Jaha annars då ? Nä inte vet jag...
Tycker livet leker på ganska fint och så :)
Känner mig glad och nöjd över mitt liv.
Alla har väl en svacka i livet nångång ?
Min svacka har nog gått över tror jag :P

Nåväl...ska fortsätta kolla filmen :P

Vi hörs !

Thindra babu :) <3

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0