Trött

ja det kan man väl säga.
Har vaknat bara för en liten stund sen. Ändå gick jag och la mig vid tolv igår.
Nå man börjar väl bli sjuk eller nåt.. ja sjuk i skallen är jag ju redan men ni
vet sjuk sjuk...

Mamma mår lite bättre, men smärtorna är kvar.
Jag vill fan inte ens gå hem förrän hon är frisk.
Tänker va här och våldgästa till den dagen hon säger att hon inte har ont längre.
yes. så äre.
Jag och mamma föralltid ! <3

Nånå..var och kikade skor igår på bianco.com kan ju meddela att jag blev
kär ! ! ! ! Kär i en massa skor !
Blandannat dessa två.
      

Men man vet aldrig, i februari kanske dem blir mina ;) HIHI.

Jo skor ska man ha. Av skor mår man bra.
Iallafall jag.
Jag ska fan begravas med mina skor sen när jag dör ;) eller nåt..

öhm. Ikväll ska jag (hör och häpna) bara ta det lugnt.
Kanske vara chaufför åt Starre :D
Får se får se.

Jaja har inget vettigt att säga idag heller...
Hoppas ni får en rolig helg !
Sköt om er och gör inget jag inte skulle göra :D HAHA

På återseende kamrater och okamrater !

Kommentarer
Postat av: peka

foglossning..man får ont i fogarna. haha, men man får ont i bäckenet, typ höftbenen (som jag har mest) och typ i ljumskarna, i ruuumpan och däromkring. och man kan inte göra mer åt det än att lindra smärtan, men det hjälper inte alla, och inte helt..kan göra sjukt ont så man inte kan röra på isg typ.

2009-01-16 @ 16:53:08
Postat av: Tina

Men sicket vilket snygga skor, speciellt de första dreggel

2009-01-16 @ 17:08:33
Postat av: Kicki

Hehe ja dem är apsnygga ! :)

Gå in på deras hemsida och kika så hittar du ännu mer du kan dreggla över ;) :D



Jaså Peka det är sånt.

Men hoppas det går över iallafall :)

2009-01-16 @ 18:26:21
Postat av: Tina

Attans att jag var in och kollade, vill ha! Många! Man borde vara miljonär ;)

2009-01-16 @ 18:44:57
Postat av: Kicki

Haha dem borde förbjuda dem där sidorna ! ;)

Eller som du säger, man borde va miljonär :D

2009-01-16 @ 18:52:07
Postat av: Tina

Jaa några miljonär hade inte varit fel ;) Plånboken hade säkert tyckt om det som omväxling för alla räkningar hehe

2009-01-16 @ 19:02:17
Postat av: Kicki

Haha tror jag med ! ;)

2009-01-16 @ 19:38:45
Postat av: Malin´s Humorblogg

Oh-la-la

2009-01-16 @ 19:49:16
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kan ju annars ge skorna till mig när du dör, skor är ungefär to die for!

2009-01-17 @ 07:48:54
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

haha jaså men jag ska ju inte dö än ;)

inget jag har planerat iaf :P hehe.

men jag ska skriva upp dig på min "lista" ;)

2009-01-17 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0