Mor lilla mor.

Vem är väl som du ?
Ingen i hela världen!

Lilla mamma åkte in på akuten igår med magsmärtor och kräkningar.
Vi satt väl drygt två timmar och väntade på läkare och vice versa.
Tillslut kom en. Sen kom även en till.
Mamma blev inlagd.
Och idag har jag varit hela dan på sjukan.
Följt med på röntgen osv...
Som vanligt hittade dem ingenting...:(
Ja ni vet den där vanliga varianten av diagnos man brukar få när man besöker
Kiruna Sjukhus.
Först trodde dem blindtarmen sen trodde dem det och det och det...osv osv osv..

Nu är mamma hemma. Med lika mkt ont.
Åhh! Det gör så ont i hjärtat att se henne lida !
Min älskade lilla mamma ! <3

Nåväl. Nu ska jag rå om mamma lite.
Sen ska jag och Gulla till krematoriet och dra en gråt
till sån där minnesmusik och så ska vi tända ljus.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Nä, dom orkar fan inte ens kolla..tar ett blodprov, å så nää vi hittar inte. gå hem å se om det går över. jaaa, jättekul när man har skitont å bara gråter.. lider med din lilla mamma!

2009-01-15 @ 20:21:54
Postat av: Kicki

Ja man får helt enkelt ställa diagnos på sig själv och bota sig själv.

För här gör dem ju inget.

Det är fan tragiskt !

:(

2009-01-15 @ 20:59:09
Postat av: Nina

nå...hoppas d blir bättre

hälsa mamma..

2009-01-15 @ 21:51:12
Postat av: Kicki

Tack ..

Jag ska hälsa :)

2009-01-15 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0