Gaaaaaaaaah !

Jag är rätt duktig nuförtiden och åker hem när jag blir less :D
Hade väl rätt trevligt..jo..
Men inte vet jag,...Jag ska nog ge upp det där festandet för en liten stund.
Känns onödigt. Eller jag vet inte... Hoff.

JAG HAR INTE BRÅKAT IALLAFALL!
Så jävla nöjd över mig själv. HAHA

Och T skötte sig utmärkt på krogen , mkt stolt och nöjd över honom också! :) <3

Nu är jag hemma hos mamma igen.. palla va ensam i min fjutt lägenhet.
va fan skulle jag ha gjort utan min mamma ?
mamma är bäst !

Nu ska jag koka kaffe till min underbara mamma !



Och det här är min nya kille ! ! ! ;)
Snygg som fan !

PÅ ÅTERSEENDE KAMRATER OCH OKAMRATER!

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

hahaha Jag med! :P Men säg det inte till någon! :P

2009-01-18 @ 16:08:28
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: n

liten snorre:P

2009-01-18 @ 17:23:51
Postat av: Kicki

hahahahaah storleken har ingen betydelse ! ;)

hihih

2009-01-18 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0