Ber om ursäkt.

Till alla mina trogna läsare för dålig uppdatering !
Ja nån måste ju va trogen iallafall :D eller nåt.
HAHA

Jag har varken haft lust eller ork att uppdatera.
Mycket att tänka på just nu.

Imorn är den sk rättegången också.
Ja vi får väl se hur det också slutar.
Jag vill bara att den här töntiga historien slutar här och nu
så man kanske kan börja tänka på annat.

Nå , jag har väl lärt mig en läxa kanske ? HÖHÖ.
vet inte om det är så mkt läxa...
det hela är mest patetiskt.

Nåväl. neeej jag har inga nya bilder nu heller..
men det är så när man är fattig och inte har råd att
köpa en sån där tuff kamera :P
HAHA.
Nå det kommer väl nångång. Jag väntar ju på den där
lyckan i februari. ;)

jahaja mer då ?
Nä jag  vet inte...
Har varit med Gulla sen jag kom från storstaden
och vi har då haft det hur mysigt som helst !


Gulla & jag <3

Jaja men nu ska jag inte tråka ut er längre...
Vill ni komma på rättegången så är det bara att komma.
Den är imorn kl 10.00.
YEs yes.

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0