Ångest.

Jo jag känner hur den sakta kryper fram mer och mer.
Egentligen ska jag inte ens behöva känna ångest.
Men det är klart.
Har man aldrig varit straffad tidigare eller suttit själv i en rättegång som
"the bad guy" då kan det kännas lite tufft.
Men det går nog bra.

Jag kan inte sova. Men var in på Louise blogg och snodde en lista
som jag kan roa mig med en stund. HÖHÖ.


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Lånkisar och ett linne, sexigt ja ! :D
Vad använder du just nu för skor: Just nu? Inga alls.
Favoritfärg på kläder:  Svart. Eller ja...rosa är ju tufft. hahahaha

Senaste person som
Sov i din säng:
? ? Hemligstämplat ! ! ! ! ;)
Du pratade med: Gulla <3
Du delade en drink med: Gulla <3
Du gick på bio med:  Bio ? Inte vet jag det var ju hundra år sen jag var på bio...
Du gick på stan med: Nå Gulla så klart ! :)
Skällde på dig: Mamma ?

Senaste
Låt du hörde:
Straffad med Block 44
Film du såg: A lot like love ..töntig nönting.
Mat du åt: Kyckling :D
Kram: fick jag av min hjärnis idag :P HAHA
Puss:  Hemligt även det :D
Fest: I lördags
Känslan: trött med en jääädra ångest.
Ilska: IDAG ! grrr !
Resa: Nå det var ju Sthlm. . .
Glädje: är när jag är med Gulla :)
Dröm: drömde att jag ? Öh.. jag minns inte.
Boken du läste:  Snabba cash tror jag den hette ?
Personen du träffade: Gulla såklart ! haha
Personen du pratade i telefon med: Tänkte skriva Gulla , men det var faktiskt mamma :P
Personen du fick sms av: Gissa tre gånger ?
Gången du åt en 7-eleven korv: öh ? aldrig,
Gången du var utomhus: nångång igår när jag och Gullis var på stan...
Gången du sov: alldeles för länge sen !
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ÖH ? Det har inte hänt det senaste året iallafall....tyvärr :(
Saken du köpte: Cigg och cola

Om dig
Namn: Kristina
Ålder: 23
Smeknamn: Kicki, KikZon, Jonsson, Hasse
Syskon: Micke och Niklas <3 <3<3
Sysselsättning: ? ? ? Jag är en jävla glidare.. nää men jag är sjukskriven.
Bra egenskaper: Jag har alla bra egenskaper som krävs. Nä men inte fan vet väl jag .
Dåliga egenskaper:  ? ? EH ..ska man erkänna sånt eller ?
Linje/klass: Skolan gick jag ut 2004...
Ögonfärg: Grönblåa tror jag
Skostorlek: 35 ! hihi ;)

jaja....nu har jag fått nog.. och det har väl ni också..
så ...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0