Var bara tvungen...

Kikade igenom gamla bilder...
Måste bara lägga ut dem här två...

Hur många år sen är inte det här ? ?
Är iallafall jag Nina och Elias...shit va tiden går fort....


Nina, Peka och Eve.
Åh den här bilden togs nog när vi festade...
Öh jag och Johan var ännu tillsammans då...

Ja herregud...titta på er nu och på mig nu.
Alla är eller ska bli mammor.
OCh vafasen är jag ? en jävla kahba med tusen skor ! :D

Nå vi måste se till att umgås lite mer ..eller vad säger ni ? :)
Hursomhelst..
Massa kärlek till er ! <3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: nm

Ja det var som ett tag sen..

du måste ju skriva att jag inte såg ut så där på riktigt i första bilden att jag bara lådsades så ingen tror jag är mongo :D

2009-02-18 @ 14:37:33
Postat av: eve

Ja, det var väl ända en tre år sen.. Å Nina ser visst ut som på första bilden!



Måste träffas nångång, är ju evigheter sen sist!

2009-02-18 @ 16:30:09
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja jag ser ut så men bara på tisdagar.......

2009-02-18 @ 23:18:21
Postat av: Kicki

Jaa det är miljoner år sen sist...

Men vi får ta igen det :)



Men Nina det är ju så du ser ut ju ;)

Eller så skojar jag bara...



HÖHÖ

2009-02-18 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0