ÖHÖgögögögöhhöö

Snodde nån sån där lista eller vad det nu var från Nina och fyllde i.
Men den var rätt så tråkig så jag tog bort den..

Istället tänkte jag visa vilket fint MMS jag fick av Starre på alla hjärtans dag :)
Jag är ju den som jämt slarvar bort mobiler på fyllan så nu har jag en sån där
gammal sak som inte kan ta emot mms...utan man måste kolla bilden på datorn..
jaja i vilket fall som helst så fick jag denna :)



Riktigt fin , eller hur ? :)

Hoff...jag är lat. Jag måste gå hem. Men orkar inte börja gå.
Snart snart förhoppningsvis har jag bilen hemma igen och kan
ta mig var fan jag vill.
Less nönting på att behöva gå.
Hoppas bara Raketen går igenom besiktningen.....men det gör den nog :)

Nånå.
Vad har ni pysslat med ihelg ?

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0