Kallt som f*n !

Eller vad säger ni?
Nå men det går ju att klä på sig, men iallafall, tycker ni inte att det räcker med
denna kyla nu ?
Börjar ju gå överstyr :P HAHA.
Hos pappa är det ännu kallare, minus 30 tror jag han sa att det var igår.
Jag saknar pappa! Åker dit ihelg och stannar nåra dar...
Skönt att komma bort från hellhole ett tag.
 
Och när jag kommer hem, ja då kommer jag hem med Raketen!
HOHOHOHOHOHOHO:P
Jag , Gullis och Frejko ska ut och göra Sverige osäkert sen :)

Jag börjar känna mig bättre.
Nu kan jag le och vara glad :D
Ja för det mesta iallafall.

ÖH att .. nu måstre jag fixa lite seriösa stuffs va..
Jo förresten..
NINA, pepparsprayen kan man beställa.. jag hittade nån sida när jag googlade :D

Nånå..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0