Irriterad....

Mjoo....kukbilen har börjat tjorva och det är inte alls säkert att
den åker på besiktning imorn...
Hoff va less jag är !
Kan jag få ha lite tur i detta jävla liv nångång ?
Är det inte det ena som krånglar ja då är det fan det sjunde !
Aldrig, aldrig kan man säga att man inte har något problem....
Att allt går som på räls... . .
Har jag verkligen slösat pengar på en bil som inte går att laga ?
Förhoppningsvis behövs bara ett nytt batteri...

Men med min jävla otur så är det väl nåt annat..
stort fel som ingen ändå is leta upp och laga....

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Inhandlade en ny mobil iallafall...Och det blev den här skitfräna
som har rörelsegrejsimojs......man kan bowla och grejja..och sånt skittufft..


Yes yes.

Mer då ? Inte fan vet jag... jag är grymt less, irriterad, förbannad och besviken ...
På Raketen. Jävla svikarbil!

nä hoff..ska göra annat..
annars sitter jag bara här och gnäller...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0