hohojajaja...

Kom nyss till mami.<3
Varit på staden idag.
Träffade först Mimmi på Brända, sen kom Anki.
Hinkade i oss kaffe och surrade massa bajs :P
Hur trevligt som helst.
Sen åkte jag och Anki ner till KBAB men det var fan stängt... HOFF!

Jaja ..sen åkte vi på Kina och Mimmi och LillEve
kom också :)
NÅJO. HÖHÖ så intressant var det :P

Fotade lite också :P

Mims<3


Anki&Mims<3


Hasse & Anki :P <3
Fan osminkad och jävlig :P Ja jag alltså.
HAHA. who cares?

Nånå..sen har jag väl inte gjort så mkt mer.
Mimmi gjorde mig extra glad när hon bjöd in mig på party
på fredag :P Plus att hon gav mig ett par skor ;)
Tack Mims, love u! <3

Jaja. Håll tummarna för mig imorgon.
Då får jag veta om lägenheten med dem svarta skåpluckorna blir min. HAHA :P

Imorn ska jag bli blond förresten ! :P
Hohohoho, har inte varit blond på 5-6 år :P Får se hur det blir då.. späääännkiiiiiii..typ baaaahh lixxååååm!

JAJAAAAAAA

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Åh Brända! sakna :)



Ja, du MÅSTE komma ner! Det vore skitkul ju!

Dörrarna står öppna, det är bara att komma :)



Kramis

2009-02-25 @ 00:27:52
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Nina

hhaha blond, du måste fota.det måste ju bli typ gult iaf först om du inte har 2 omgångar färg? du har väl svart hår??hoho

2009-02-25 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0