Hjärnskakning

Tror jag åkt på hjärnskakning. Eller så är det en hjärnblödning.
Nej kanske inte det andra.
Men hjärnskakning iallafall.
Har dunkat och gjort ont i huvudet nu i två dar, och dåligt ser jag.
Ser bara suddigt. Och så sträcker det sig ner till nacken.
Gör ont som fasen!

Vad jag har gjort ?

Haha, nå jag har haft brottningsmatch med T, och så har jag slagit skallen i golvet.
Mest troligt så. Annars vet jag inte :P
Slagit huvet måste jag ha gjort iallafall.

Har varit utgång i helgen.
Och jag har faktiskt haft himla kul.
Har inte varit ut på krogen.. nee..jag gillar hemmafester bättre :P
Hörde att det varit en våldtäkt till...

Ja vafan .. snart törs man väl fan inte ens gå ut längre!
Min fråga är ju..hur fan kan kuken stå i detta kalla vinterväder ?!?!?!?!?!? VA? ? ? ? ?

Hoff fyfan. riktigt förbannad blir man ju!

Nåväl....här kan ni få njuta av en bild som T.V fotat :P
HAHA.
Kicki vara sig lite full på bilden . . . .

HÖHÖ

Nå mer då ?
Jag och Janne åkte till Laguna i lördags med taxichaffisen som var med när jag
nitade nörden.
Jag känner ju faktiskt henne sen tidigare och hon berättade ett och annat.
Nå precis som vi visste :)
Sen kom även gulla och tina förbi..

Jag vet inte .. men jag och J blev iaf skitfulla..
sen blev det fest i vanligordning hemma hos Tobbe..
Nå grymt skoj har jag haft iallafall :)
Raklödder i hela håret och så där...
och "bakteriehögen" var borta när jag var förbi där idag :P

HAHAHA

jaja nu ska jag göra annat.

Puss och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha raklöddret var fan bäst ;P

Har också lite ont i bakskallen, sen kom jag på att vi gjorde ju världens vurpa när vi drog en dans ;)

2009-02-03 @ 21:06:40
Postat av: nm

ajaj gå och kolla det så det inte blir farligt :S

2009-02-03 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0