God afton !

Mina kära läsare, vänner, ovänner, bekanta och annat löstfolk.

Har precis kommit ur duschen.
Mimmi har rätt om att en dusch friskar upp en !
Eller som mamma brukar säga ibland
"Friska päätä ja niska" haha , ja och kom nu inte och gnäll på stavningen,
det är rätt svårt att stava på finska.
Men rätt så enkelt ändå, men för att utveckla det hela mer, så var det där
en fras på tornedalsfinska.

Kan skryta om att jag kan riktig finska också! Det ni!
Mamma snackar nästan bara finska och vi svarar på svenska.
På fyllan har jag mer självförtroende då snackar jag finska :D

Öh? jaja nog om det förfan.

Jag ska imorn in till KBAB med intyg och grejer.
Får se om dem jävlarna ger mig lägenheten.
Den hade ju varit perfekt iallafall!
Svart skåpluckor !!!! ;) Och en dusch i lägenheten!
Fan nu måste jag ju dela dusch med resten av
alla lorjus LK arbetare :D
HAHA.

Öh för att inte vara alltför tråkig tänkte jag lägga ut två bilder :P
HÖHÖ.
      
Snoozie låter inte mig            Och här har hon tagit över både tidning och plats !
läsa tidningen.


gaaah..
Nåväl nå kände att jag hade kunnat skriva
hur jävla mkt som helst.
men nu tar vi och stoppar skiten här tycker jag!
Och förhoppningsvis kommer alla ni åter imorgon ! :)

Sov gott !

Förressten! Besökarna blir bara fler och fler :)
Tack, för det! :)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0