Det här har ni suktat efter!

eller hur ?
Ett inlägg.
Ja nå nu får ni ett.
Jag har som sagt inte internet hemma och jag har ännu inte orkat dra tummen
ur röven och fixa ett!
Men jag ska.... snart.

Därför lånar jag mammas internet. Men har blivit lat dem senaste
månaderna och inte orkat ta mig nånstans.
men snart är det väl slut på det med :D

Pappa ringde nämligen igår och sa att min bil går som en klocka :)
Så jag var tvungen att ta mig till mor..
Ska beställa besiktning så far kan besikta den och så ska jag hämta
mitt vrålåk! :D HAHA.

Jess jess.
Min Gulla är i byn.
Vafan följde inte jag med dit för?
Hade tänkt gå på marknaden idag och köpa sockar..
Men jag sov alldeles för l'änge...
Äh jag hinner väl imorn..

ÖH?
Nu ska jag röka.
Kanske slänger in nåt inlägg innan jag far hem :)

Puss, och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0