Bli inte som jag när du blir stor.

Nej bli inte det.
Jag må va världens tuffaste och världens coolaste.
Och världens bästa.
Men bli ändå inte som jag.
Det gynnar er inte ! och kom ihåg att det finns ju bara ett original!

Hoff jag har betett mig illa i helgen.
Ångest som fan.
Just därför ska ni inte bli som jag.
Allt är ju inte enbart mitt fel, men jag som får storsmällen ändå.

Jaja. Jag var och kikade på en etta i fredas, den var faktiskt riktigt läcker.
Nyrepad. Och den hade svarta skåpluckor ! :)
Hmm.. men jag vet inte..
Om man nu får den .. det är ju frågan..

Jaja hoff...jag mår dåligt.
Dricka kaffe. Känna hur ångesten blir större...
Riktigt känna att jag lever !
gaaahh,,,
Jag hatar ångest !

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0