Att bli våldtagen eller inte.

Det är frågan.
Tänkte nämligen knata hem nu så här miss i nassen.
Efter alla våldtäktshistorier hit och dit börjar man faktiskt bli
rädd att vistas ute på kvällarna.
Här verkar ju gärningsmännen inte bry sig om huruvida det är kallt eller icket.

Hjälper det om man kanske ringer och pratar med nån medans man går ?
Inte fan vet jag.
Men pepparspray är då något jag ska införskaffa mig iallafall.


Jodå. Jag vet nämligen hur jävla ont det gör att få sånt i ögonen.
Tack vare Sthlms polisen i somras :P HAHA.

Nåväl . Hoppas ni får en skön natt med fina drömmar och vice versa.
Och det enda jag hoppas för min egen skull just nu är att jag ska komma hem oskadd.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: nm

vars köper man sån?Ica? xD

Fast jagbrukar inte gå ute på kvällen nåmer..men vadå säret har ju varit ute på blanka dagen också

2009-02-17 @ 10:27:01
Postat av: Erik

Svar på kommentar: Men du har ju gått upp i rök och man hör aldrig av dig längre :(



Du får ringa till mig när du är ute och går och är det någon som närmar sig så kan du tala om att du prata med mig ;-) Hoppas man hör någonting från dig snart :-)

2009-02-17 @ 19:31:59
URL: http://www.badc-com.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0