Alla Hjärtans Dag idag.

Ja klockan är efter midnatt och det har blivit alla hjärtans dag.
Tyvärr har jag inte någon "älskling" att ge något fint till.
Men jag tänkte att jag ska ge alla mina älskade vänner ett
hjärta som jag gjort själv ! :)
Här är den:

Alla har en speciellt plats i mitt hjärta. Bara så ni vet!
Ingen nämnd och ingen glömd!

Ger även en massa hjärtan till mina kära familjemedlemmar!
även katterna , det är ju mina barn så dem tillhör ju familjen :P

Hmm ? Jag borde egentligen sova.
Men har glömt min medicin hemma..så har lite svårt att sova...
gaaaaahh..
klockan är fan 03.28.

Svamlar på msn med Anki :P Hehe. Hon jobbar natt så jag har ju nån att svamla med iaf :)
<3

Nånå nu ska jag fortsätta ....

Hoppas ni får en fin alla <3 dag och att ni har en riktigt trevlig helg ! :)

Puss, och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Jag roffar åt mig lite av hjärtat där uppe :)Kram

2009-02-14 @ 13:41:53
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Emilie L

Tack skall du ha! Hoppas du också fick en fin alla hjärtans dag! :)

2009-02-15 @ 13:22:12
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0