yeeeey!

Darling har äntligen kommit :)

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen.
Kommer väl kanske på nåt snart kanske.

Ska väl kolla nån film här snart med lillebror och Toffe.
Finns inte så mkt annat att göra. Inte just nu iallafall.

Kallt som fan ute är det också!
Läste i Expressen att det kommer komma kalla vindar från Ishavet...eller vafan det nu var för hav...
Men kallt skulle det bli iallafall...

Måttligt less.

Jag vill vinna pengar, då hade jag fan dragit utomlands en månad och
bara solat och tagit det lugnt.
Kom och tänka på när jag skulle till Spanien
här för fyra snart fem år sen och gå bartender utbildning...
Betalade in fem papp, men började må dåligt i vanlig ordning så allt sket sig.

Kanske man skulle ta upp dom planerna igen?
Vem vet, kanske nångång, typ nästa år?
Toffe skkulle väl kanske göra lumpen ändå så...

Grejen är ju den att då flödar ju spriten omkring en.
Men nog ska man väl klara av att säga nej.
Om man nu verkligen vill, precis som Nina sa.



Men men nu blev det massa skitprat här igen...
ovanligt långt osv osv...

Ska joina gossarna i Niklas rum :)

Vi hörs!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0