Snott av MimmiiiiKnorrrr!<3

Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes! Bestämde mig, verkligen bestämde mig för att flytta till Sthlm!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gör aldrig några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nix.

5 Det mest efterlängtade mötet?
Måste vara sist jag var i sthlm och var på väg hem.
älskling satt på flygplatsen och väntade på mig;)
När vi äntligen träffades kändes allt bra igen!<3

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? 
Hade varit fint att hitta en lägenhet här i storstan ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

19/9 när jag och Toffifi blev ett "par" ;) <3<3<3

8. Bästa minnerna ifrån sommaren 2009?
Många minnen har jag. ;) Mest från Sthlm:)

9. Vad var din största framgång 2009?
Framgång? Jag har lyckats fixa jobb :) Kanske :P

10. Största misslyckandet 2009?
Sånt pratar vi inte om.

11. Största misstaget?
Oj oj, jag har gjort många misstag.

12. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jag är alltid sjuk! I huvet! :P hohohoahahahahhihihi

13. Bästa köpet?
Min rosa mössa :P

14. Träffat någon kändis?
Jag har väl sett nån jävel på tuben...och på festivalen!

15. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor och kläder :)

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, Lars Kristoffer Fredriksson!

17. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

2008??? Snackade vi inte om 2009 nyss ??

18. Har någon du känner tagit körkort? 
Öh kommer bara på Mimmi :P Och lillEve! :)

19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE helt klart!

20. Vad önskar du att du gjort mer? 
Vunnit på lotto!

21. Vad önskar du att du gjort mindre?

Festat mindre....

22. Hur tillbringade du julen?

I Sthlm med familjen Roslin + ERIK .

23. Blev du kär i år?
JOOOO! för första gpngen på typ fem sex år ;)

24. Hur många one night stands?
Ska väl ni skita i...

25. Favoritprogram på TV?
Simpsons och Family Guy, Csi och Cold case :)

26. Bästa boken du läste i år?
Kaffeboken :P

27. Största musikaliska upptäckten?
??

28. Något du önskade dig och fick?
En man som älskar mig.

29. Något du önskade dig men inte fick?
Nyaste bmwn med rosa lack!

30. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fyller år 31/12, alltså om 8 dar! :)

31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Pengar pengar pengar

32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2009?
Mysigt!

33. Vad fick dig att må bra?
Min familj, mina vänner och min Toffifi! <3<3<3

34. Läskigaste upplevelse?
När jag och Mimmi åkte TILT på Grönan :P

35. Äckligaste upplevelse?

Måste nog vara samma svar som ovan..

36. Vad är du mest stolt över från 2009?
Jag tog tag i mitt liv!

37. När var du mest nervös?
Minns jag inte...

38. Där du tillbringat flest helger?
Haha! Svarar som Mimmi. PÅ KROGEN! ;)

39. Vad fick dig att må dåligt?

Inget jag går in på....

40. Hur kommer nyårsafton spenderas?
Det får man se, fyller ju år då också så :P

41. Vem saknar du?
ÄLSKLING!

42. De bästa nya människorna du träffade?
Hannah Rudholm! <3

43. Ditt mål för 2010?
Få lägenhet i Sthlm. Osv osv osv osv.
Kanske skaffa mig en liten en ;)


JajAJAJAJAJAJ



Haha fyfan vad söt !
<3<3<3<3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0