Jaaa aaaaaa

Lyckats sova nån timme igen :)
Nice :) Dock inga sköna soffor och så är det fan
svinkallt här ! :S

Ja ni kanske undrar varför jag redan är på väg hem...
Hände massa onödigheter igår som vanligt ,
så damen packade sin väska på fyllan i natt
och drog till Arlanda.

Med min jävla otur fanns det såklart inga platser på flygen idag.
Fanns heller inga tågbiljetter.

Hade funnits ett flyg till stan idag, för
TRE TUSEN SVENSKA RIKSDALER!
Haha, vilka drömpriser.....

Får sitta snällt och vänta tills imorn ....

Undra om folk haft roligt åt mig när jag sovit ?
:P Har drömt massa sjuka grejer och vaknat lite då och då av att jag skrattat :P haha
Skulle inte förvåna mig om jag dragit en fax också och dreglat som fan :P HAHA

Nåjo....ska surfa vidare...


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Marro

Stackare, kan inte vara roligt att vara strandad på Arlanda :( Hoppas att ditt plan går tidigt imorgon så att du får komma hem någon gång! Kram

2009-12-27 @ 00:10:12
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det var inte det roligaste, men nu är jag iallafall hemma :) Kramis!

2009-12-27 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0