Godmorgon!

Vaknat för en stund sen.
Fan skönt och sova ! :)

Idag blir det väl att åka ner till Lompis och
spendera tid med älskling hos hans pappa :)
Imorn fyller damen år också.
"Bara" ett år kvar sen till det 25e året ;)
Hihi.



Jag känner mig ännu mer motiverad till att vara nykter nu :)
Finns ju faktiskt några där ute som tror på mig :)
Tack för det ! :)

Nu jävlar ska jag visa att jag faktiskt kan, om jag vill! :)

Tycker den här bloggen börjar bli lite tråkig utan bilder,
men vad ska man göra när man jämt söndrar sina telefoner
och inte har någon annan kamera :P

Inte så noga.
Det kommer. Nångång när man får fingrarna ur arslet kanske man
köper sig en digitalkamera ;)

Nåväl, nu ska jag dricka mer kaffe :)


PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0