Babas bilar :)

Vi alla sitter och kikar Babas bilar :)
Den är rätt rolig faktiskt :)

Haha hoff jag saknar Toffe ännu mer nu;)
Kikade precis när paret i filmen hade rajtan tajtan uppe på
Luossa i bilen....Får mig att tänka på Vittangi en seeeen natt
på en kulle i älsklings Merca ;)
Haha hoff :P
Det där var frivilligt att läsa bara så ni vet :P

hihihihihihihih fnitter fnitter fnitter..
Ja vi drack kaffe alltså ;) HAHahahahhohoohihih :p

Jag är övertrött.

Hittade en bild på den här datorn från idag:P

Thindra och jag badar :P
Svart nönting under ögonen, så går det när man är lat och sover med smink på :P

Jaja, nu ska jag kika vidare.

Ha en fortsatt trevlig afton!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0