Snott av Tina :P

TRE PERSONER SOM FÅR MIG ATT SKRATTA:
1. Gulla
2. Lilla Thindra
3. Dubbel E

TRE SAKER JAG GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Min humor ....hahahahhahhohohohihihi
2. Mina ögon
3. Mitt feta ass ! HÖHÖ

TRE SAKER JAG INTE GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Att jag jämt tror det bästa om folk....
2. Mitt dåliga minne
3. När jag velar fram och tillbaka om saker och ting

TRE DELAR SOM JAG FÅTT ÄRVA FRÅN FÖRÄLDRARNA:
1. Mammas finnehumör
2. Pappas ölmage. HAHAHAHA HA HAHAHAHHAHAHAAHAHAH
3. Mammas näsa

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG:
1. Att förlora någon jag älskar
2. Höjder
3. F r a m t i d e n

TRE SAKER JAG GÖR VARJE DAG:
1. Borstar brownisarna
2. Röker
3. Äter

TRE SAKER JAG BÄR JUST NU:
1. Linne
2. Mjukisbyxor
3. Sockar

TRE FAVORITSAKER:
1. Mina SKOR!
2. Mobilen
3. Min bil

TRE SAKER JAG SKULLE VILJA LÄRA MIG:
1. Att sluta vara så jävla naiv.
2. Teckna riktigt snyggt.
3. Köra lastbil :D

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INOM 5 ÅR:
1. Resa
2. Skaffa familj
3. Bli miljonär :D höhö

TRE SAKER SOM ATTRAHERAR MIG (HOS KILLAR):
1. Ögonen
2. Rumpan
3. Personligheten

TRE SAKER JAG KAN GÖRA:
1. Köra bil
2. Slösa pengar
3. Skrika :D

TRE SAKER JAG INTE KAN:
1. Busvissla :P
2. Vara utan kaffe
3. Stå på händer :P

TRE AV MINA FAVORITHOBBIES:
1. Sova
2. Köra bil
3. Dricka kaffe

TRE SAKER JAG VERKLIGEN INTE VILL GÖRA JUST NU:
1. Åka hem
2. Dö
3. Bajsa höhöhöhöhhöhöhöhöhöhohohooh

TRE SAKER JAG INTE FÖRSTÅR:
1. Thindras hemliga språk
2. Ryska
3. akfjlsdjglsdhglskd

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
1. ALLT
2. ALLt
3. ALLT


Hoff det här var jobbigare än jag trodde....
Nu ska jag titta på lilla Thindra som sprattlar och skrattar :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0