Mina bröder<3

Mina bröder är mitt liv.
Ingen Kristina utan hennes bröder.
Jag älskar er mina underbara syskon!<3<3<3


De tre kahbabavvsen :)

Sitter ännu hos mammsen.
Ska åka hem på ett litet tag.
Måste fan fixa fram kartonger igen....SUCK!
Skulle inte ha slängt dem jag hade på balkis :P
Hoff känns skönt att lämna denna håla.
Här har man då ingen jävla framtid!

Damen fyller faktiskt 24 i år, dags att börja tänka på refrängen ?
Skaffa man och familj.
Men någon man hittar man inte i Kiruna.
Nehej.

Jaja nu ska jag dra en rök.
Återkommer väl sen ...

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Guuud, vad Nicklas har "blivit stor" ler Minns honom som en liten grabb och så kommer han nog alltid vara för en. Snukk blir han juh också. =)

-Hälsa gärna till Nicklas och Micke från kusin Nadja.

2009-09-01 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0