Mätt och belåten!

Jodå :)
Och faktiskt så har jag blivit lite rundare om
rumpan och pattarna :P
Mitt mål är 60kg , och det är bara 1kilo kvar ! :P
WohooO! Framsteg!

Mina äckel fastrar hade inget att komma med nu :P
Nåt i stil med " Har du anorexia Kristina?"
har jag fått höra i många år...
Istället påpekade dem hur fin jag var hela tiden.
Bakfalska saker.
Gillar dem inte för fem ören!
Självklart skulle tjockisen också börja provocera så
det blev bråk.
Underbara släkt ! Eller inte !

Tjockisen bestämde även att alla skulle vara finklädda.
Påpekade hela jävla tiden till pappa att han
skulle byta kläder....
Vafan...jag hade lust att sätta på mig ett
par långfillingar ! Bara för att !

Nå nog om det!

Känns stressigt det här med flytten osv osv.
Hur fan ska man hinna med allt ? ? ?
Ja jag vet inte....det löser sig nog ;)

Nu ska jag göra annat.....kolla runt lite och sånt...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Alla fastrar kan inte inräknas där. Att Irma är elak det vet man ju. Varför hälsar du inte på en nu för tiden, har även jag gjort dig något nu? Säger detsamma, släkten är konstig! Man vill som knappt veta av dem, synd..men men.

2009-09-01 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0