Kaffe i stora lass...

Druckit kaffe som ett as idag :P
Men det gör inget, utan kaffe fungerar jag inte :P
Hehe.

Jag och Tjallo var förbi hos Anna och Ola på en kaffe för en stund sen
också :P
Jim, Natta och deras fina babu var också där på besök :)
Åhh, man blir så glad av dem små liven! :)
Ja babysar alltså :)

Imorn åker Tjallo iväg en sväng, så jag blir ensam här..
Ska tvätta lite kläder och träffa knorris på stan osv :)
Hoppas på att få låna datorn en dag till ;) haha

Äh...nu is jag fan inge mer....

 
Saknar mina barn! <3

Börjar bli lite småjobbigt utan dem i min närhet .....Buhu!

Nå men nu ska jag göra annat...
På återseende!

Kommentarer
Postat av: nin

närå..säkert nåfler som intevet...ganska skönt att ha haft det "privat" ett tag .)

2009-08-03 @ 08:34:07
Postat av: svartsjuk

Tjallo?Har du hittat en ny kille? synd...

2009-08-03 @ 19:31:04
Postat av: Kicki

LOL!

Men nä, Tjallo är min polares far , och jag bor hos honom medans jag är i Sthlm...

2009-08-03 @ 20:09:54
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0