00.54

Tröttelitrötttrött!

Men tänkte ändå skriva nåt innan jag ska sova :)
Stackrarna har ju inte haft nåt att läsa på länge ju :P

Har varit hemifrån nu i snart en månad, och fy fan vad jag njuter!
Jag trivs som fisken i vattnet och vill inte alls åka hem.
Men måste ju.

Jag saknar alla mina söta vänner, min underbara familj och mina
fantastiska katter!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kan bjuda på några bilder för omväxlingsskull :)

 
På den första bilden sitter jag och Brandy på ett fik i
Skärholmen och fikar :)
Och på den andra bilden flummar vi som vanligt med lite
alkohol i blodet ;)


   


  
Haha jag och Brandy såg en nunna i Gamla Stan
så var tvungen att fota :P


Nu börjar jag bli jäääääääääävligt trött...så ska väl
ta och avsluta för idag,,,så återkommer jag imorn
med mer smaskiga detaljer...höhöhöhöhö.
Vi ska in till Valbo och shoppa och sånt roligt.
Elin snackar nåt om IKEA också....kan ju bli skoj :)

Nånå...
Denna bild tog jag på lilla Thindra idag.
Hon har växt som tusan!

Min lillgumma <3<3<3

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0