00.23

Hur står det till denna afton ?

Jag börjar känna mig trött, men innan det är dags att
sova tänkte jag bjuda på ett litet inlägg.
Rotade igenom mina gamla bilder...
Hittade några värda bilder som jag tänkte visa för er :D

Och ja, antagligen har ni ju sett dem, men vem fan bryr sig.
Klicka på bilderna , om ni vill :D


     


   

Sen hade jag typ tusentals gamla bilder till men orka :P
Kul och se hur man förändras hela tiden, hehe.
Tycker inte ni ?


Nå men att imorn far jag ner till Sthlm igen.
Jag antar att jag inte lär skriva något på några dagar igen.
Men förmodligen nån dag under nästa vecka så kommer
jag uppdatera som vanligt igen :)
Ni får hålla ut!
Hahahhohoohöhööhohohohihih..

Nåväl, nu ska jag nog ta och nanna.
Upp tidigt och bada och sola! :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt fin på bilden längst ner i mitten

2009-08-23 @ 12:41:53
Postat av: Kicki

Tack :P

2009-08-23 @ 16:45:09
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0