Vilken olycka!

Det hade varit !
Ja bara VARIT. Vaknade med FET ångest. Trodde att jag
flummat bort Bolaget....ja alltså inte att jag trollat iväg det eller så...
Men har ju inte hunnit vara där och inhandla alkoholhaltiga drycker inför helgen!

Sån jävla tur att det är öppet som vanligt idag! :P

ALKIS?!? Jag ? nej då.

Vem is vara nykter på påsken och dessutom måst vara kvar i stan ?
Lite måste ni ju känna med mig ? ? ?
Jag som brukar vara i byn vid denna tid....ändrade tider :(
Kvar i Kiruna. USCH!



Mer då ? Jag har en man som stalkar mig 24/7  ! ! ! ;) Han heter Skräpis och är från
nån by där bortom Kangos....typ Kitkiöjoki tror jag byn hette ;)
Iofs så är han jävligt söt !
Dock lite småjobbigt när han hänger efter mig jämt...

<3

Tror jag ska dumpa crazyfrog och ta skräpis ;)

Yes jag har gått och blivit helt dum i huvudet på sista tiden...
men vem hade inte ? ? ?
Har nött hela den här historien femtioelva gånger....
JAG HAR FAN INTE GJORT NÅT STÖRRE FEL!
Något annat som ligger bakom.....och jag börjar nog fatta vad det är...

Ja fyfan .

NÅNÅ. D U S C H A nu!

DUSCHA DUSCHA DUSCHA DUSCHA !
Har du fattat att det stavas D U S C H A nu ?!?!?!??!?!?!?!?!??!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0