Väntar på Mimmi.

Vi ska ut en sväng och glida :) Göra stans gator osäkra för en stund ;) hahahohohohihihih
Yes, märks att Mimsan åkt bil mkt med denna damen!
Hon är en kopia ! ;)
Sjukt kul...haha ...skriker som jag och är allmänt aggressiv.
Hastigheten har vi inte hunnit så mkt med än, men det kommer ;)

HUmmdumm...
Hittade en bild på fjortisstorm....
Då hade jag lite mer "kött" på benen. . . .

VAR JAG VERKLIGEN SÅ JÄVLA FET SOM FOLK PÅSTOD?!?!?!?


Det satte iallafall spår i både själ och hjärta...
Damen gick ner 22 kilo på mindre än tre månader....

Yeps...
Man ska inte hålla på gnälla om folks vikt....
Även om det bara är på "skoj" ....vissa skojar ju alldeles för mkt...hoff..

Jaja..
Nu ska jag borsta brownisarna !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin var du. Så jävla.

2009-04-13 @ 17:16:49
Postat av: Anonym

inte fan var du fet!;o former.. inte fet!

bantade d eller vad?

2009-04-13 @ 17:17:18
Postat av: Kicki

Naaw, tack ! :)

Nja bantade gjorde jag väl inte...

Men slutade äta...tappade matlusten...

2009-04-13 @ 17:39:30
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0